01:13

hallojsan !
Idag har jag uppdaterat riktigt bra tycker jag ! Ska försöka fortsätta med de ! Men nu på kvällen johanna hämtade mig med moppen. Stack hem o lämna den sen drog vi o träffa juan o hans kusin o bror. Kul o träffa honom fett länge
sen ju ! Men de va inte speciellt socialt eller jo ibland ;) mohahhhahha !! Aja ska surfa runt lite här på internet ett litet
tag för är inte alls trött som vanligt. Bajjjs haha ! Fick  sms från emma att dom hade haft fett kul på talangen. Så imorn ska ja fan ta reda på vad som va så kul nu är jag nyfiken ! För hon har somnat haha.
Kolla vilken skillnad de blir lixom fatta att photoshop kan gö så mkt ? Bilderna är tagna från mirres blogg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0