fullt up !

Oj puff vilken dag ! Ja har hunnit med massor idag ska ja säga er.
kan rabbla upp de; tagit spruta,spelat guitar hero, gått på stan, shoppat,blivit sminkad typ,ätit middag hos mormor,sätt på film med hannah o engla, träffat zarah o emma !
Allt de där har ja hunnit idag wiho ! Riktigt kul ä sånna där dagar ju !
Fick med mig smink o ansiktsmask o rengööringssaker o lite undisar från stan idag :)
Men imorn ska ja på stan o fika med min syster sen ska ja köpa med lite mer underkläder o kanske nån kofta tror ja,
Men vi hörs imorn efer stan. O då visar ja min nya skor från hm !
Ja gick upp tidigt idag därför ja hunnit så mycket o de ska ja göra imorn med haha.
Nej nu ska ja gå upp o testa den nya rengöringssaken till ansiktet sen lägga mig o lyssna på min fina ipod hörs imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0