tisdag

När jag hade duschat o så imorse så träffade ja o emma lucaz vid pizzan. Satt där o chillade lite. Fett kul
o träffa lucaz. Vi va ju så tajta allihoppa förut ! Sen gick vi hem till mig o käka sen iväg till milan. Där milan o lucaz
spelade guitar hero  o trummer. O ja tyckte ju såklart att trummorna såg enkelt ut men de gick ju inte lika bra som ja trodde ..... Sen gick vi in till milans syrras rum där de typ är 10 madrasser o välte ner endel av dom. Sen kommer jag under en o milan och lucaz sätter sig på mig ja hölll på o dö o mitt hår med för sen när ja skulle upp hade de fastnat där också ! herregud.. Aja vi snackade om massor med minnen o skrattade de va faktiskt roligt !
Sen när lucaz drog satt ja o milan och emma o snackade om lite privata saker hihi ! Emma typ halvsov
milan satt med min mobil o ja sniffade på vaxet.
men här får ni iallafall lite bilder !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0