trötter

Inatt var det jobbigt. En släkting har också dött ! Han va 97 år ! Väldigt gammal men han slapp lida. Fast ja vet inte ens
om han är släkt med mig eller kanske lite ? aja snäll var han iallafall så de va lite tråkigt att han dog. r.i.p
Så ja har inte fått mycket sömn alls inatt o de va inte pga av han som dog så n förstår mig.
De var gårdsfest här i parken precis men pappa o mamma skulle igenligen på kräftskiva men så blev de inte
o v orkade inte heller gå ut för de va såfult väder o är vell fortfarande. Så ja sitter härr vid min älskling (datan)
hihi o äter naturgodis o dricker vatten. Idag ska ja nog lägga mig väldigt tidigt men ett till blogginlägg ska ja försöka slänga in ;)

   en trött sannna på bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0