hjärtans dag vart bäst.

 sanna o emma sötnosar ! <3
 
Kvällen igår var verkligen great började hos emma vi åt tacos o mös. Där var vi med emma sanna johanna o lejla.
Det var jättekul, efter vi hade ätit upp kollade vi på I still know what you did last summer sen varte sjunga singstar och
efter singstaret varte kolla på whild child. Haha filmerna var bra men whild child var verkligen bättre än vad jag trodde.
Så den ska ni se !! =) Men kvällen var fett lyckad allafall så nu slänger jag in en massa bilder från kvällen <3
Tack för kvällen tjejer hoppas vi kan gö om den nån gång <3


 jag på bilden haha,   den gooda drickan eller vad man ska kallade sanna o johanna sjönger =) jag o bästavän <3sanna var verkligen taggad asså haha <3 emma <3 här är hela gänget men alla syns inte =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0