chris brown konserten var inte lite king

hello !

Nu kom jag på en sak jag bara måste skriva om i bloggen !
CHRIS BROWN KONSERTEN !!!
haha för bra den var har nog aldrig varit på en sån grym konsert.
Men alla bilder som jag lägger upp är tagna med mobil kameran så dom är skitdåliga :\
Men de började med att jag kom själv till hovet för jag skulle träffa milan o shanna där.
När jag väl var där så fick jag inte komma in på ett speciellt ställe. Så då var jag tvungen o ställa mig i en kö
för att få komma in där men jag pallade inte stå kvar där. Men sen när jag väl gått ut ur kön så släppte dom in kön ?
Så typiskt assså. Men milan fixade in mig där tillslut allafall. Det var ''förband'' 1 ½ halvtimme de var ju lite segt. Men
sen när chris brown kom ut shit vad alla skrek o vad glad man blev har nog aldrig vart så lycklig.
O så jävla grym som han är också !!
Det måste jag tamejfan göra om någon gång. Allt var perfect. Förutom att jag typ var döv sen menmen .......
Kan bara säga en sak man måste älska chris brown ! <3<3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0