ipod snart

    Vilken färg ska man ha ?

hallojsan !
Bloggen har krånglat lite nu ikväll.
Så ja.... men ja lagade mat helt själv idag är så stolt över mig själv=)
Sen efter de åkte ja o mamma o lämna in min mobil på lagning sen varte kolla
på ipod o ja vet precis vad jag ska ha för nån men inte vilken färg. Vill igentkligen
ha en touch men pallar inte lägga  så mkt pengar på en ipod. Sen ska ju jag o pappa
åka till kina så köper den där isåfall. När vi kom hem varte till emma där vi såg på the hills.
Sen träning o fyfan jag höll på att dö vad han körde med oss måste ha vart den jobbigaste träningen hitills !
Men nu ska jag nog läsa lite i min bok som jag har uppdaterar igen imorn.

Kommentarer
Postat av: nicolina

jag har den lila& enligt mig är den snyggast. tycker ljusblå är rätt fin också:)

2009-03-16 @ 21:06:01
URL: http://nicolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0