torsdags


Dagen igår var helt okej ! =)
På morgonen varte spela badminton med mamma o ida. Sen köpte vi med oss
kinamat hem,  mums !
Efter jag ätit o så varte duscha sen fixa o upp på stan med emma för hon skulle köpa jeansleggins.
O jag skulle fråga en sak.
Sen hem igen o efter ett tag bestämmde vi oss för att ta bussen till maxi där vi handlade chips dipp o cola.
Haha onyttiga är vi menmen....
Sen varte filmmys hos emma såg linas kvällsbok o wallander hemligheten båda är för bra hahahaha.
När jag kom hem fick jag skitont i magen för jobbbigt.

Idag ska jag iallafall träffa hannah de ska bli kuligt.
O beställa min älskade ipod med =)

   Den är snart min =)
   faat asss.
 mee and emma inte så beredd hahah
 jag i nytvättat hår o då blir mitt hår så här lockigt not hot.

_______________________________________________________________________________________




torsdags outfit

Adidaströja- adidas affären i stockholm
jeans- jc
o utsläppt hår =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0