i'm back !

Jag är tillbaka ! Härligt o va i örebro men jag har haft en sån underbar vecka i stockholm. Sista gången man va i poolhuset kommer sakna de så mycket :\ Men varje dag i stockholm var la perfect ! O ja har gått osminkad hela veckan. 'stolt' Alla bilder raderades på min kamera :\ Så tog lite bilder idag men mamma har tagit bilder med henne kamera så lägger in dom sen men nu ska ni få se lite vad jag har shoppat i sthlm :) Jag vill nog flytta till stockholm när jag blir stor.
Nu ska ja resa på arslet o gå till hannah ha en fin kväll !

bild 1 ; lite av shoppingen från stockholm o ja just nu.
bild 2; lite av dagen idag o en massa fina bilderfrån deras hus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0