sommarlov !

De kan inte bli bättre vi har fått sommarlov !!!! O ja är så glad för de hihi. Vi fick sitta i två timmar och kolla på kören som sjöng och massor med prisutdelningar. De var verkligen långtråkigt... Sen kom min kusin o hämtade mig och vi åkte hem där farmor&farfar o mormor var och fikade och så o ja fick även lite pengar. TACK !  Kom precis hem har varit på marieberg med mamma ochletat efter present till liv o sofia fick bli ett halsband till liv som typ barnet typ hör. Sen till sofia ett presentkort. O själv fick jag med mig en väska hem med brillor på. Skulle köpt ett par skor men de fanns inte. Men nu ska jag iväg igen till sofia min kusin. Sen ikväll blire kanske övernatta hos zarah :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0