trötter

  en sommarbild o halva mig !
HALLÅ !!!
Jag är så tröttt så jag håller på att döö. Vilken dag de har varit asså. Skola som vanligt slutade lite tidiare för jag skulle till tandläkaren så fick cykla hem i storm fan höll på att dö. Sen skjutsade pappa mig till tandläkaren hade ungefär 1 hål är så stolt över mig själv. Efter tandläkaren åkte jag och pappa och kollade på bil. Han ska tydligen ha ny bil... De ska varslas 25 från hans jobb o han vill ha ny bil. Inte gör de mig nått iallafall haha. Efter bilturen åkte vi hem o föästen vi ska ju låna de här bilen över helgen så får vi se vad vi tycker om den :) På kvällen varte marknadsafton leoparsleggins ett armband fick följa med hem och såklart marknadsgodis först köpte ja men de va så äcklgt så köpte nyttt hihi. Nu ska jag nog ta bort sminket sen slagga elle se på tv är såå trött. Imorn blire studenten i stockholm  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0