fredag

Hann inte blogga igår så skriver lite nu om gårdagen.
Var skityr i skolan kändes som jag skulle svimma hela dagen men som jag har från min mormor
så åker jag inte hem o tar de lungt nej jag fortsätter.
Men vi hade pip testet i skolan de gick åt helvete. Efter skolan gick jag o engla till oxhagen där lollo bor
hon gick också med hihi. Där satt vi lite vid datan ingen ville komma till mc. Så vi drog dit själva :)
Där satt vi typ i tre timmar eller fyra. Haha massor med flumm med cola o sugrör o allt.)
Efter vi vart på mc gick vi tillbaka till lollo på vägen dit gick vi o sjöng på sommar o sol o fjortssommar
o de var ju världens snöväder så de var inte så passande.
Hemma hos loll tog vi de lugna satt vid datan kollade på tv o så. Sen kom albert englas lotsaspappa
o hämta oss så då åkte vi hem. Jag käkade o så sen drog jag till han och kollade på tv. Nu är söta amanda
där hon är så söt asså. Sen drog ja hem fortsatte kolla på tv. Klart vare rätt att magnus o annika vann !
Vilket jäkla nummer dom hade !!! asså shownummer. Men lailas nummer var också bra men deras var bätttre :)
Idag ska jag kolla på portugal-sverige med girlsen ithink
Ha en bra lördag
sanna
btw, bilder från fredgas är i inlägget nedanför :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca (Lipgloss, girls best friend)

Ha en bra dag! :)

2009-03-28 @ 11:19:20
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0