ibland kan skoldagar också vara roliga :)


Fick bli en bild på mitt hår hade inget o göra i förrgår så lockade de lite o sådär blev resultatet :)
shuuu !
Idag varte skola som vanligt :)
Haha mitt i lektionen ja ba till lollo har du sett sunes sommar o allt asså de var roligar än vad de låter.
Sen bröt ling av min penna hah. Ja skoldagarna är roliga ibland ! :)
Efter skolan satt jag på samma buss som hannah emma o kemal.
Real friendship de där. HAHA när vi gick av bussen kommer englas syster o hennes kompis
o börjar kaxa o allt. Sen hade dom tydligen följt med kemal nån dag hem haha jobbiga ungar.
Sen dom båda hänger i mina armar. Sen hänger båda i benen. Sen en kille som går i etttan trorja han ba jävlla tjockis
bög eller nått sen kemal börjar springa mot honom de såg ut som att han skulle skita på sig !
Efter skolan varte ju marieberg med mamsen.
Handlade ett par svarta leggins nya jeans o en träningströja o en hairpsray.
Visar jeansen nån dag i bloggen.
ha en bra kvälll
sannna

Kommentarer
Postat av: Gabriella

vad snyggt håret blev!

2009-03-27 @ 15:18:38
URL: http://gabriellaemmas.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha tack så mycket :)

2009-03-28 @ 11:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0