måndag

Hej jag har vart hem i ungefär en timma.
Ska snart ut o gå med engla o emma vi pallade inte träna idag så får bli en promenad istället.
Jag tar med mig kameran tror jag så de lär komma en massa bilder sen :)
Men idag i skolan var jag yr igen kanske har jag något skit i kroppen som inte vill bryta ut.
Vi skrev en uppgift. Satt o skrev den i två timmar man fick inte lämna klassrummet.
Det var lite segt men själv tycker jag att de gick väldigt bra :)
På slutet var de dans o vi har börjat med show\jazz nu de är en mysig dans på
något sätt. Men jag gillar mer hiphop o disco men ändå är den rolig.
Vi dansar till halo kan man bli mer lycklig ? ;p
Ska också visa er dom nya jeansen jag köpte skitsnygga var dom.
+ en liten söt kudde från ikea.
ha en fin kväll
sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0