melodifestivalen

hejj
Idag när jag vaknade gjorde jag en smothie till mig själv.
Vart apelsin vanilj youghurt o banan i vart helt okej. Men måste säga den jag åt med hallon va 1000 gånger godare.
Är ju så gott med smothie och så äre ju bra för en också.
Det är så jobbigt bara ploppar upp massor med finnar nån dom har nått knep mot dom ?
Mamma köpte en ansiktsmask från nått spa men tycker inte den är nått speciellt bra.
Men jag läste på kissies blogg att hon hade nån från make up store o då hade tydligen alla finnar försvunnit
funderar faktids på att köpa den.
Har vart med engla o hannah idag annars vi har mest slappat drog upp på stan för att hannah skulle köpa mascara.
Sen slappat hemma vi kollade också på melodifestivalen.
Jag tycker att låten som vann sööög. Den kommer skämma ut sverige dom som skulle vunnit var ju
måns elr alcazar :)
Imorn blire nog marieberg med mamma ska köpa en mineral fondation o lite kläder kankse om pengarna räcker :)
ha en bra kvälll

Han är ju inte lite snyggg?
 
Assså fan vilken partylåt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0