söndag

mobilbild
Zarah o jag pallade inte med folkets igår. Men nästa folkets taggar vi till istället !
Så vi drog till bio istället. Såg på en shoppares bekännelse jag tycker den var jättebra.
Mysigt vare ju på bio. Skulle igenkligen föjt med två killar men dom dök aldrig upp hihiih.
Så äre.... Men efter bion när jag ska sätta mig i bilen. Då slår jag huvut i dörren eller där ovanför dörren.
Hur lyckas man ? Men idag har jag bajsont i huvut där o jättekänslig är jag med.
Fan vad klantig jag är. Nu ska jag klä på mig o så sen ska jag iväg o hämta mormor
o på vägen dit svänger vi förbi maarieberg för att kolla på jeans o en ny ansiktsmask :)
O ikväll blire emmapromenad o beck
ha en bra dag uppdaterar med ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0