sprängs huvut

Just nu ser de ut så här i mitt rum.

Hello
Är fortfarande yr o har en massa ont i huvut fårse om jag går till skolan imorn.
Men sen har jag träning på kvälle tror jag skippar den om jag fortfarande har ont i huvut o tar en promenad istället :)
Men idag drog jag lollo hannah o engla på fotbollsmatch.
De var kif-degefors tror jag dom mötte.
Det vart 10-0 till kif haha för grymma dom är. O så duktig som kemal är så fick han ett gult kort.
För han sa typ du spelar som en apa eller vad de var haha. Sen lollo börjar skrika
du din jävla dommare du ska inte gö så sug kuk allt. Sen nån ba du kan bli anmäld elr vad de heter för dedär.
haha så lollo var typ livrädd hela tiden :)
De var lite kuligt. Sen fick vi skjuts hem av kemal i taxin men lollo vågade inte åka med.
När jag kom hem först tog jag en tablett känndes som huvut skulle sprängas.
Sen åt vi vart panbiff o grönsaker som vart i ugnen mumms !
Bättre med grönsaker än äckliga potatisar eller nått sånt.
Sen drog jag till hannah där var söta amanda också.
Nu kollar jag på mtv. Nått lesbiska tvillingar som söker sin kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0