tillbaks !

Har ju inte lagt in några inlägg på hur länge som helst så tänkte börja med de igen :)
Ska visa er lite saker jag shoppat de senaste tiden hihihihii.
Idag vare skola helt okej förutom jag tog mina skor som de är hål i o då var jag blöt innan jag kom till skolan :\
Men sen drog ja mamma ida till stadium outlet och stadium köpte ett par nya rosa skor där dom är verkligen skitsköna.
Finns nog inga skönare ? eller jo kanske...
Sen drog vi till ica där jag stog lång tid på smink avdelningen o då fick ett rött läppstift följa med jag tycker de är
skitballt med sånna där färger som verkligen sticker ut ;)
men nu ska jag borsta tänderna o ta bort sminket lägger ut bilder på shopppingen efter tandborsttningen :)



                                         sannna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0