tisdag



Hellojsan !
Lockigt hår körde man på idag ;)
Skola som vanligt. Dansen var faktids jätterolig idag tkr jag ;)
Efter dansen träffa jag o hannah zarah vi gick till waynes där vi fikade tog en smothie.
Zarah fyller ju år idag gratttis !!!!
Skulle igenkligen ut o springa med syrran i skogen men de är nog för blött så de får bli en annan
dag o vill ju helst inte springa runt här jag bor där folk kan se en.
Men ikväll ska jag se på desperat housewife o linda rosings program.
Desperat housewife är fasiken en drog ju :)
Btw, fasiken vad läskigt det var med den här killen som bara hade fallit ihop på fotbollsplan i karlsund.
Usch sånt är otcäkt.
Men ni få ha en bra kväll pusssis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0