hårsalong at hannahs plays!

Från början skulle ja klippa bara hannah men sen ville johanna ha lite med ihhi!
Så klippte bara de slitna på hannah. Ja tyckte de vart väldigt bra haha o hannah vart jättenöjd så de va
ju superbra! wiho så nu ska dom börja klippa sig hos mig haha nej ja drev lr ja vet inte mohaha.
Men nu ska ja nog ta på mig lite kläder. Sen ska ja styla johannas hår ikväll :)

  Före!
 resultatet!

Johanna; henne tog ja bara typ en halv cm på om ens de o bara längst ner inget på de uppklippta lr nått sen platta jag de o så :)
  before
 efter :)

Kommentarer
Postat av: Johanna bitch

Hahaha ja du är min nya frisör!:) nej men de känns att du tog de yttersta skönt känns som man kom från frissan hehe. Jasså du hur ska du stajla de ikväll då?;) ska vi gå ut ikväll? typ gå runt vivalla lr vad fan <3

2009-10-25 @ 11:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0